"Dagens (annorlunda) outfit"

Jag hade kunnat visat en dagens outfit för att vara en riktigt bloggare. För jag känner mej så snygg idag.

Eller nej, snygg är inte rätt ord. Bekväm.

Sällan att man är både bekväm och snygg på samma gång.

Men när man tänkter på det så är jag ju iofs alltid snygg... för vad är det folk brukar säga?? Ehmm.... "Allt klär en skönhet" alltså moi!

Bara för att jag ska vara annorlunda och har problem med att vara som andra så ska jag lägga upp dagens outfit från andra tillfällen då dom använts. Enjoy!



Jeansleggins som är väldigt låga i midjan, så ibland behöver man ett par extra händer som kan hålla upp dom. (Tack Emma!)
 










Och denna skjorta som min älskade Karamo har på sej, eftersom den egentligen tillhör honom. Trots att jag "köpte" den. (Jag valde, han betalade):





Och i färg är den röd, svart och grå.




Nu vet ni! Jätte intressant och bra. I know.


....och jag har ju verkligen så bra självförtroende som jag försöker få er att tro oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0