Min fråga

Jag har haft en fråga jag har velat ställa länge nu.

Ni vet när man har nått man undrar som är så oviktigt att man funderar på hur man ens kom på det men som man alltid glömmer ställa till den personen.


Nu ska jag skriva upp den här.  
 
Så Sara, så fort du läser: Smsa mej svaret!

Min fråga är till henne:
Vad skulle du göra om all lök i världen tog slut? Skulle du fortfarande laga mat? Skulle du fortfarande vara lika glad? Skulle du orka fortsätta leva?


Om det skulle vara det sista, säg till då. Då köper jag en livsförbrukning av lök.


 Då finns det ialla fall möglade lökar om allt skulle ta slut.

Kommentarer
Postat av: Maria

TjooHooo fin blogg du :D

Hoppa vi ses nåt i veckan pöss

2009-12-06 @ 17:48:36
URL: http://mariaonthego.blogg.se/
Postat av: Sara

lök är livsviktigt! bra mot immunförsvaret och d ärför överlever vi inte utan den.. så mitt svar är:



bam bambambambam bam bambambamb bam bambambambam (trumfanfar)



Jag skulle lägga mig ner och dö

2009-12-21 @ 08:41:08
URL: http://sareina.blogg.se/sarasblogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0