Rip Facebook

Hej folket, jag är tllbaka.

Jag tog ju bort min Facebook för någon vecka sen, och guess what? Jag har fortfarande lika mycket liv. (eller lika lite). Jag har inte ens märkt av det. Jag sover lite mer thou, vet inte om det beror på just facebook?

Inatt var det jobb, men slutade relativt tidigt, så jag drog ner mot Stureplan för att möta upp Irina. Vi liknar tydligen varandra. :)
Blev en Lennart och lite mat innan jag drog mej hemmåt.

Nu tänkte jag fixa tvätten, och bädda (sätta på lakan och örngott) i sängen och plocka undan lite. Imorgon (min imorgon, jag räknar inte en ny dag förren jag sovit) får jag besök från norrland.

Hörs mera inom kort. Det är här jag kommer hänga i fortsättningen.

Lämnar med denna halv gamla låt men som alltid lägger ett leende på mina läppar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0