Alltså: NEJ

Saker blir sällan som man (LÄS: jag) planerar.

Varför går inget som jag tänkt? Varför ska det alltid bli något fel?

Det hade kunnat bli en sån dålig komedi där man får ont i magen när man ser hur situationer försöker lösas.
Jag går in med ett gott hjärta i allt, men kommer ofta ut med ett hjärta som hoppar över varanat slag.

How come? How come?



Eftersom alla verkar ha flyttat över sin verklighet och vardag till Facebook så ska jag ge ett exempel som inte direkt gör det bättre. Men den Facebook-grupp som passar mej bäst av alla är: Faut pas qu'j'oublie, faut pas qu'j'oublie ... Et m****, j'ai oublié !


Att dom flesta som känt mej någon gång sagt: "Det här händer bara dej" är inte konstigt.
Det SKA vara så. Det är så mitt liv vill ha det. Så det är väl bara att följa med. Hänga på bara.


Att jag är kissnödig nu gör det inte bättre.

Nej, anledningen till att jag inte vill gå o kissa är för att jag kommer då se hela min packning som jag har att göra inför min flytt.


Hjälp... eller nått..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0