Långsamt

Jag lovade att börja uppdatera ordentligt igen. Det har jag inte kunnat gjort. Internets fel.



Ska jag oxå skriva om sl's dåliga system? Om iskylan? Eller att jag oxå har ont i halsen och feber?

Nej. Jag vill inte. Jag vill inte bo här nästa vinter.


Ni kan få lite onödig info, tills jag har mer tid att uppdatera

- Jag har samma kläder som jag hade igår, det var inte meningen att sova borta men jag tog mej inte hem.
- Jag delade säng med någon inatt.
- Mitt hår är äntligen platt.
- Viktiga ärenden gjordes super tidigt på morgonen.
- Jag vill hem och sova.
- Mottagningen försvinner på telefonen hela tiden.


Ja, jag är uttråkad. Nu längtar jag till jag är klar här. Faktiskt.



Så sluta störa mej så jag kan göra lite nytta.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0