Mat

Jaa,  nu har jag varit borta igen. Men efter mycket påtryckningar och hot börjar jag väl skriva nu då. Igen.


Jag vill börja med att informera att det är iskallt och gröna linjen strular. Nu behöver ni inte gå in på sl's sida för att veta det.
Jag kan berätta för er att det tar en timme att ta sej från Hökarängen till Farsta. Jätte kul.


Kajsa slängde fram bilder från TapasBaren Barcelona. Alltså, mat. Det var en mysig kväll.


Detta är hälften:














Behöver jag säga det? Men jag åt. Ordentligt. Hon förökte nog ta en bild när jag inte åt. Men antagligen gick det inte, utan det fick bli det näst bästa. Jag tittade upp ialla fall!

Men okey, lite dåligt samvete hade jag. Och nej, inte för att jag åt. Jag är emot bantning för jag är beroende av mat.
Utan mitt dåliga samvete dök upp varje gång jag andades och tittade upp och såg alla Barcelonaflaggor.
Förlåt mina kära Real vänner. Förlåt. Jag gjorde det bara för maten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0