Är det verkligen så allvarligt?

Nu med nya året och allt tänkte jag göra lite förändringar.


Jag tänkte bli snällare. Jag tänkte be om förlåtelse för det gångna årets synder och onödiga tjaffs. Jag tänkte att jag skulle sluta slänga ur mej idiotiska kommentarer. Jag tänkte att jag skulle sluta vara så bitchig. 
 
Jag har stora förväntningar på detta år. Dock inga nyårslöften.

Men det känns som en lång väg.

Det började med att jag satt och funderade över detta. Och jag blev på bra humör.

Då springer jag ner till älsklingen, rakt i hans famn och kramar honom.

Jag: Förlåt för allt älskling.

Karaman: Vadå?

Jag: Jag tycker om dej.

Karaman: Vad har du gjort?

Jag pussar på honom och kramar honom lite hårdare.

Jag: Förlåt för allt dumt jag gjort och sagt.

Karaman: Vad. Har. Du. Gjort?

Jag: Nee inget. Ville bara säga att jag tycker om dej.

Karaman: VAD har du beställt från internet nu?


Ehhmm, slap in da face?! Hell yeaaa

Men jag ska inte ge upp ännu. Måste även ge honom en chans att ställa om sej för denna stora omställning i vårt liv.


Sarah goes snäll. Wish me luck. Here we go.

Kommentarer
Postat av: korre

Hahahahahahahah

2010-01-02 @ 11:08:22
Postat av: Camilla

vilken omställning vaaa, låter som du aldrig är snäll mot gunnar haha !

2010-01-02 @ 13:43:29
URL: http://sharemylife.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

good luck bejb ;)

2010-01-03 @ 23:32:14
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0