beslutsångest

Det här med beslutsångest är inte kul.


Visst är det kul att vi bor i lägenheten som hör till restaurangen. Men som nu till exempel, när men känner sej lite hungrig på natten och ska hitta nått litet att äta. Ehmm...

Jag kommer inte ställa mej o steka någon biff eller rödingfilé. Punkt slut.

Det är svårt att välja nått, jag som till och med har svårt att välja mellan bensin och diesel när jag ska tanka.

Det blev 6 st hårdmackor med smör och ädelost.
Nyttigt och kalorisnålt eftersom jag bantar. Jag menar, byn är liten och jag drack Cola light på stan idag. Och följde med Karamo till gymmet och satt och tittade på. (Läs: spelade på mobilen).


Nu ska ni inte störa mej mer, jag måste tugga tyst och ifred så inte älsklingen vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0