Härmapor är ni allihopa

Det här strumpfenomenet har vi alla varit med om: Man tvättar strumpor och ena försvinner... o blabla...

Ja, helt okey.

Men varför måste jag alltid gå runt i olika strumpor?

Helt förståeligt om det var olika storlekar, olika material eller olika märken.

Men mina är alltid olika färger, material och storlekar. Behöver jag ens nämna märken?


Varför?

Det kan bli pinsamt om man ibland helt oförberett behöver ta av sej skorna.
Typ som när någon kommer fram när man sitter på stan och dricker kaffe:
"Vi skulle behöva en fotmodell, kan du ta av dej skorna?"

 Där förvann den chansen.

Eller om man är på Arlanda:

"Du flyger gratis till Västindien om du har fina fötter, kan du ta av dej skorna så får vi se?"

Där försvann även den chansen.

Att jag aldrig lär mej...

När jag är och hälsar på folk så låtsas jag som ingenting. Går med rak rygg och får dom att tro att det är senaste modet.
Varenda en går på det, för hittils har ingen sagt nått. Dom bara härmar.



Jävla härmapor.



Kommentarer
Postat av: fridlyst

Du är för sjuk. Jag orkar intemed dig längre. hahahah

2010-01-05 @ 09:47:39
Postat av: Lia ☆ Keep it real

HAHAHA jävligt skönt inlägg ;)

U GO GIRL!

2010-01-06 @ 23:52:47
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0