Jag lovar jag flyttar inte.

Dessa idiotiska sömnproblem är tillbaka!

Det har varit bra i tre månader. Tre månader, förstår ni vad det betyder. Efter tio år av sömnlösa nätter har jag kunnat sova normalt i tre månader.

Sen jag flyttade till Stockholm.

Nu har jag varit i Söderhamn i 10 dagar och sömnen jävlas redan. Som om jag glömde den i Stockholm.


Det är som att kroppen får panik över att den tror jag ska flytta hit igen.

Kroppen spärrar upp ögonen extra mycket, gör musklerna slöa och skriker:

"Ta en bra jävla titt på den här byn! Ordentligt nu för fan, glöm inte vad som gömmer sej bakom alla fula husknutar. Du trivs inte här!"

No I dont. Jag vet. Jag har fattat. Jag vill inte bo här. Jag lovar.

Snälla söta rara kroppen gå i fred med sömnen nu så jag får sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0