När allt smälter är det kört

 Det här med vinter är inte så kul längre. 

Jag skulle till tvättstugan 30 meter bort, och dom har skottat gångar fram till dörren! Gångar! halvmeter breda gångar!
"Väggarna" i dessa gångar är nästan lika höga som mej. Nu säger jag inte att jag är lång (okey? nu behöver ni inte kommentera det. Tack!) men snöväggarna är ungefär en och enhalv meter.

Detta är faktiskt inte normalt.

Som min älskade man sa:

"Det här är rekord. När allt smälter är det kört!"


Det här gången tror jag han har rätt. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

haha eller hur ;) vad ska du hitta på imorgon måndag?

2010-01-04 @ 02:38:15
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0