ActionMan


Jag var hos mitt hjärta för någon dag sen, en vecka kanske det var, eller till och med två veckor sen.
Väldigt dålig tidsuppfattning.


Vi skulle spendera lite tid med hennes vackra son och gick därför in till hans rum och plockade fram hans leksaker.


Jag tyckte nog leksakerna var roligare än vad han tyckte.

Bilden är gjord av Sara med mina skapelser.







Jag måste oxå informera att det inte var jag som tog av Actionman hans byxor.


Lägg märke till hans manliga fötter!


Det var nog jag och Sara som hade roligast. Hon gjorde även Actionman till en pinuppa som hade rymt från Moulin rouge!

Vi vet hur man leker!

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHHAHAHAHHAHAHAH jag sitter här och garvar ihjäl miiiig!!!!!!!!!!! En pinuppa som rymt från moulinrouge! ASG!!!!! DU E BÄST!

2010-03-13 @ 11:11:13
URL: http://sareina.blogg.se/sarasblogg/
Postat av: Sara

vole vu koshe avec moi ce soir

2010-03-13 @ 13:14:12
URL: http://sareina.blogg.se/sarasblogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0