Kissnödig

Jag behöver kissa. Verkligen kissa.

Nördspelarna här har skitit sönder toaletten så det är stopp.


Jag svimmar snart.. har börjat se prickar framför ögonen. 24 timmar nu.


Jag försöker få dom att släppa sina ögon från datan o köra mej till Statoil så jag kan kissa. Men dom tycker jag ska kissa i badkaret.

Så ringer Karaman och jag försöker förklara min situation studsades och vill ha medlidande, han tycker jag ska ställa mej på varsin badkarskant och kissa.

Jag säger enkelt: Nej!


Jag ska ringa jour rörmokare.
Men jag måste kissa först för jag kan inte prata utan att darra på rösten.

Hur jag skriver? Jag står och hoppar på ett ben med benen i kors.
Man förstår inte vad jag säger i det läget.


Ge mej medlidande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0