Malm

Jag har en intervju idag. På en av Sthlm mystiska gator. Känt för något annat än det jag ska på intervju för.

Men skulle det vara så att jag missförstått av någon konstig anledning så har jag fått nått och jag har nog lite extra cash imorgon.

Och nej. Jag skojar.

Men okey, nu är jag seriös. Är det så att jag inte är hemma innan tolv: ring mej, annars ring Amir och fråga efter det senaste numret jag ringde från hans telefon.

Då mår jag inte bra.


Detta kommer bli intressant.

Jag måste platta håret och måla om naglarna för just nu ser dom ut som dom gjorde när man var 10.


En säsong till av How I met your mother sen är jag fit for fresh-up; The three F's

Kommentarer
Postat av: Sara

lalalalallaal. vad e detta?

2010-03-19 @ 13:54:41
URL: http://sareina.blogg.se/sarasblogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0