Nyde

Så nu är jag hemma från jobbet på Nyde.

Inte alls samma summa av pengar som spelades in när jag dealade i Söderhamn.

Om jag inte sagt det förr så säger jag det igen: Stockholm är annorlunda. Söderhamn är inte alls trevligt.


Killarna kom o hämtade mej när jag slutade, så jag var mer än tacksam vilket dom skulle betona att jag borde vara oxå.


Inte nog med att dom sket stopp i toaletten sist så gjorde dom baklås på den när jag jobbade så ingen kom in på toan.
Amir kom med den smarta lösningen:

"Sarah, jag skjutsar dej inte till statoil igen. Du får helt enkelt kissa i badkaret!"


Jaha...ok? Sist jag kollade stog det i badrummet så om det nu skulle vara så att jag kommer in i badrummet och fram till badkaret så väljer jag nog ändå toaletten.

Kommentarer
Postat av: Malin - Sån e jag!

hahahahha :D

2010-03-24 @ 14:42:51
URL: http://bestofberger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0