Snö igen

Det snöar igen.
Gör det det hos mina norrlänningar oxå? Eller är jag besegrad när en av mina främsta anledningar till att flytta var för att sommaren kommer hit snabbare?

Men jag kommer inte sluta hoppas.

Snart händer det. Jag lovar.



Snart måste det bli vår/sommar.

Jag går nog och gräver ner mej i en snöhög. Ligger där till sommaren kommer och tinar upp mej. Jag kommer ändå inte känna någon skillnad, jag slipper se skiten bara.


Tack och adjö (adjö, som för övrigt kommer bli mitt nya ord) vi ses när jag tinat.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Solen skiner och jag har suttit ute i solen och solat idag på jobbet. 15+ visade tempmätaren. Du hade kunnat njuta av solen med om du kommit...

2010-03-12 @ 15:33:16
URL: http://sharemylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0