Update XS

Okey, som jag förstår det vill ni ha en update.


Ja...

Ehmm...

Jag är sämst på update.


Idag tänkte jag att vi skulle sluta vara onyttiga med maten, som dom senaste tre dagarna varit pizza, Max och McDonalds. Bara.
Kände näringsbristen.

Vi åkte och handlade.
Så jag lagade mat. Så blev vi sugna på pannkakor, så vi åkte iväg o köpte mjöl. och godis. (onyttigbegäret satte fart igen)


Jag fick som sagt för mej och färga håret.


Och det var min händelserika eftermiddag.

Vad som hände A inatt vill jag inte veta. Jag höll mej borta. He didnt get lucky så att säga.


Nu har jag halsbränna. Undra hur det kommer sej. (Våga inte ens säga det onyttiga livet, då betyder det att jag börjar bli allt för gamal. Min kropp är gjord på onyttigt av alla dess former.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0