Aoooww

Jag och baby ligger och sover i vår varma mysiga säng.

Så vaknar jag av att han rör sej helt oroligt så jag har ett öga öppet. Plötsligt börjar han vifta med armarna, så självklart öppnar jag båda ögonen.

Jaa, jag har vaknat av både örfilar och boxar i magen. Jag tror han gör det i sömnen. Hoppas jag. Annars slår jag tillbaka nästa gång.

Plötsligt börjar han skrika: Aaaaowwww aaaooowww AAAAAAOOOWWWW

Och jag som blir så orolig får panik och flyger upp och utbrister: Var? vad? Var har du ont?? ÄLSKLING VAAD?

Han han blundar fortfarande och blir helt lugn. Då blir jag ännu mer orolig. Självklart vill jag ju inte att det händer honom något. Men skulle det göra det så ser det ju ut som jag gjort det.

Jag börjar skaka på han och försöka väcka han.

Till slut mumlar han: Kan jag få vatten?


Aaow betyder vatten på kurdiska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0