Buss hem

Visst hör man lite småroliga konversationer ibland, och just i stunden är man irriterad men det kan bli kul när man kommer hem och tänker på det.

Tre, vad jag tror, höga killar på bussen. 18 år ungefär. Eller det var mer två vänner och deras kompis/bihang. Dom för ett allvarligt samtal

Kille nr1: Och vi som skulle ut imorgon. Fy fan
Bihang: He he
Kille nr2: Jaaa men det är inga problem
Bihang: He he
K1: Asså, vi kommer må skit dåligt. Helt sluuuuut
Bihang: Hö hö
K2: Neeej jag skiter i! Jag ska röja!!
K1: Åååååh du är champion, shiiiiit!
Bihang: Hahahahaha

Killarna hade ett seriöst samtal. Bihanget hade säkert en helt annan konversation i sitt huvud.

Dom är tysta ett tag.

Bihang: Du är ju kär i ****
K2: Neeej jag är inte det. Men vi kommer ju gifta oss till slut.
K1: Men erkänn bara att du är kär i henne.

K2: Neej jag kanske får ligga vi har ju känt varandra föralltid och kommer ju till slut gifta oss.
Bihang
: Hööö höö hihihi
K1: Men säg att du är kär i henne, så det blir ni nu.
Bihang: Eh, mm, jaaa du har ju inte så mycket val. Alltså, det är inte som att du kan välja

Tystnad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0