Godnatt

Jag har träningsväk i rumpan. Nej, jag är inte en aktiv människa.

Nu när jag ligger i sängen och fryser så inser jag var värken kommer ifrån.
Jag spänner tydligen rumpan/skinkorna när det är kallt. Hur det nu ska värma har jag inte riktigt listat ut. Men kroppen förstår antagligen. I hope.

Jag gillar förresten inte att ligga här ensam, som en efterbliven bortglömd pungkula. Jag behöver min andra för att det ska kännas rätt.
Nu kallar jag inte min vackra man för pungkula (det är inget fult med kulor) men jag ville säga så för att alla skulle förstå hur viktigt det är att vi (båda kulorna) är samlade på samma ställe.


Jaaaaa, jag är övertrött. Människor var extra iqbefriande fiskpinnar idag. Men jag jobbade med fina Helena idag. Tuuuur säger jag bara.

Nu lägger jag ner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0