Idol nästa?

Jag har bestämt mej för att lära mej sjunga nu.

Mamma sa när jag var liten att jag inte skulle sjunga så högt så dom andra barnen inte skulle tappa melodin. Hon skrattar fortfarande över att jag inte kunde melodin till bä bä vita lamm. Mamma som alltid försöker höja våra självförtroenden i vanliga fall.
Sara har klagat.



Så nu tar jag hjälp av en professionell musiker. Äldre man som har sin studio mitt i stan. Han var med och gjorde Robyn, Boyzone mfl.

Han erbjöd sej att jobba med min röst och eftersom att jag slängde ur mej någon klumpig kommentar om att det var omöjligt så såg han det som en utmaning så han gör det gratis.

Det här kommer att bli intressant!

Wish me luck

Kommentarer
Postat av: den snea

Hörru. det var väl du som inte kunde melodin till broder jakbo med.. inte ens på franska. Lycka till...nolla ;)

2010-10-01 @ 22:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0