Jag trodde nästan... bara nästan

Vi har precis suttit och myst framför tvn med en supergod efterrätt. Camenbert.

Så kommer det en reklam på tv.

Han: Det här är Ellos eller Hm's reklam.
Jag: Hmm, jaaa jag vet inte. I så fall Ellos, för det här ser inte ut som Hm alls.
Han: Vi sår se i slutet av reklamen..
...
Vi väntar med spänning, tjej efter tjej går runt i skor.
...
...
.......
Deichmann skor.

OK. Det var helt fel. Men den vackra lägger till:

Han: Jaa okey, jag förstå att jag inte kan sånt där. Det är en tjejkläd-reklam. Men du borde veta!!

....

Hur missade han att det var skor??? Huur?
 Det låg nog i hans undermedvetna, När han visade att han visste att det ens fanns nått som heter Ellos och Hm.
 Jag hade så stora förväntningar om framtiden, Jag trodde att min man, min bästa vän skulle uppskatta att shoppa med mej på internet.

Men neeheej. Nu ber jag om för mycket igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0