Nu är jag 24 :S

Gamal är vad jag är. För tio minuter sen. Då blev jag nästan pensionär.

Men eftersom jag fick världens bästa början så spelar inte det någon roll :) Jag har bestämt att det här kommer bli det bästa året i mitt liv!

Det började med att min älskade närmaste vän Sara skickade ett sms 23:52:

" Grattis... om 8 minuter föddes du för exakt 25 år sedan. Jag var först jag var först jag var först!! "

Jag var tvungen att skicka tillbaka:

" Jaa, älsklingen du var verkligen först. Om exakt 1 år och 8 minuter sedan så föddes jag för 25 år sedan. Men låt mej vara 24 ett tag nu "


Låt oss inte dömma denna underbara människa, det är faktiskt första gången någonsin under dom 20 åren vi känt varandra som hon faktiskt grattat mej på rätt dag.

Medan jag får ett sms i minuten av henne, en riktigt nyårs count down så får jag världens bästa pussar av världens vackraste finaste underbaraste man.

Exakt 00:00 fick jag ett sms till av Sara:

" och GRATTIS PÅ 24-ÅRS DAGEN MIN BUMBIBJÖRN! Du är bäst i hela den här världen ska du veta! Idag är det din dag! Du äger universum för en stund. Njut. Puss"

She did it. Rätt datum! Allt handlar om tålamod mina vänner. Love

JAG ÄR SÅ LYCKLIGT LOTTAD. JAG HAR VÄRLDENS FINASTE MÄNNISKOR I MITT LIV!


Kommentarer
Postat av: Evve

Nu tycker jag inte du ska ta i så du skiter på dig. Tänkte på det här med att du är gammal och pensionär, vad är jag då? Död?? :)

Hoppas du får en fantastisk dag!

2010-10-06 @ 11:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0