Ny planet någon?

Idag är en sån dag när insidan känns väldigt dåligt. När man går runt med en klump i halsen och känner att det inte gör nått om det kommer en satelit ner i huvudet.


Jag har en stark känsla av att jag vill flytta långt bort. Med nytt namn, ny ålder helt ny identitet och börja om.

Men trots det, så vet jag att efter alla mina flyktförsök så är det ganska omöjligt. Ja, jag har försökt fly förut. Så fegt är det.


Världen är för liten, eller jorden ialla fall. Alla känner verkligen alla. Och tro mej, nu har jag tillräckligt (dock inte jätte mycket, men tillräckligt) med erfarenhet av olika städer för att veta att alla hänger ihop med alla. Allt är ett nätverk.

Kan inte forskarna hitta en annan planet med liv på snart så jag kan flytta dit och heta Dhjkieukjen Jdöjs?
Eller det behöver inte ens vara liv där.
Ge mej några miljoner så jag kan åka ut i rymden så kan dom bara dropa av mej någonstans där ute.

Jag börjar inse att allt kommer ikapp. Jag har alltid förnekat att saker och händerlser påverkar undermedvetet. Men det kommer nog, Någon gång tillbaka och slår till.


Mvh Dhjkieukjen Jdöjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0