Tillbaka

Ja, jag måste uppdatera. Det blir oftast att jag hamnar här när mitt liv på ena sidan är i botten och på andra sidan helt perfekt.


Just när jag skriver denna meningen vet jag inte om jag kommer berätta allt. Jag gillar inte att vara allvarlig.


Det jag vill börja med är nog att tacka min underbara man för stödet jag fått dom senaste dagarna. Helt otroligt.
Han fick det att lätta lite. Utan han så hade jag nog inte klarat mej.


Vi har gått igenom mycket tillsammans, och det känns som om vi verkligen hittat tillbaka nu. Det känns bra. Mycket av vårt liv tillsammans finns bara mellan oss, så jag kan förstå förvirring bland folk. Men det är inte för andra vi väljer att ta denna väg.

Vi valde den för vår skull.
Historia är och kommer alltid vara i det förflutna och vi är äntligen redo att gå vidare in i framtiden tillsammans.

Det ser jag framemot.



Jag kommer antagligen inte skriva någon om dom här senaste dagarna.
Jag har faktiskt fortfarande en familj, men dom har jag valt själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0