Anniversaire


Vi hade bra födelsedagar, både han och jag. Det är ju bara en dag mellan. Okey, ett år och en dag.



Från hans dag:















Och sen på min dag: (det var inte just på min födelsedag, den firade jag med älskade Karaman)













Jaaa, vi vet. Jag och Irina har likadan halsduk. Bästa.


Jag fick otroligt fina födelsedagspresenter också.


Den mest orginella var från dom två snuttarna 


Dom kallade det för ett överlevnadskit.

Det var en mysig korg som innehöll

 - 5 kondomer
 - 1 Intimtvål oparfymerad
 - 1 lypsyl som var rosa
 - 1 snusdosa
 - 1 påse arabiskt bröd.


Jag dog. Behöver jag egentligen nått mer om jag hamnar helt öde? Och det skulle inte vara helt förvånande om jag gjorde.

Nej, inget mer än så.... Karaman kanske hade varit en fördel om han närvarade i mitt öde också. Men det är ju tydligen olagligt att ge bort människor.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Bästa presenten :)

2010-10-20 @ 10:53:27
URL: http://sharemylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0