33cl

Jaa, jag vet jag har varit frånvarande igen. Men jag har inte varit så frisk. Och det här kära vänner var sista gången jag hängde på sjukhus av den här anledningen. ¨

Finns inget att berätta, jag har hatat allt dom senaste veckorna. Allt och alla. Alla (dom flesta) har varit fula och jag har velat slå dom.
Känns som om mitt hat börjat avta, och jag har blivit mitt efterblivna förvirrade jag igen.


Jobbat ikväll, och nu är jag alldeles för trött för att somna, orkar inte stänga ögonen.


Jag var törstig ikväll när jag kom hem. Drack en 33cl dricka. En hel. I ett enda andetag. Jag var så stolt så jag tänke: "Shit, jag har hållt andan i 33cl!"
Jag var ju törstig sa jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0