Mina vänner

Jag väljer mina vänner med omsorg. Och jag trodde verkligen jag hade valt bra, men jag började tvivla igår.


Över till nått annat.
Är ni som jag, lat men försöker vara effektiv? Ni hittar på lösningar för att hinna så mycket som möjligt på kortast bästa tid för ni inte pallar göra det i tid?
Har ni någonsin tänkt att någon dag kommer det bli fel men ni fortsätter köra på samma sätt fullt medveten om det?

Jag har en sån grej. Jag börjar göra mej i ordning till jobbet en kvart innan jag ska gå. Välja kläder, byta om, packa det jag ska ha, sminka mej och platta håret.
Det gör att jag har kommit på hur jag ska göra för att på bästa sätt hinna.

En av tusen grejer är att jag använder den vita delen på mascaran först, fem min efter tar jag på den svarta. Och visst har jag tänkt tusen  gånger hur det skulle vara om jag glömde det svarta.

Vi hade möte igår, så jag möter upp vackra Irina och köper skor. Sen skyndar vi till mötet för att rädda fina Helena och vi står och pratar utanför medans dom röker.
Så säger mongo nr1: Varför har du vit mascara?? (låt mej tillägg att det var mongot jag gått runt med på stan utan att säga nått)
Så säger mongo nr2: Jaa jag såg det. Undrade varför du hade valt vitt. ( att hon inte ens tänkte säga nått gör att jag inte riktigt kan välja vem som var värst mongo)



Jag som trodde dom var mina vänner....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0