Sahara

I går spenderade jag dagen med underbara Sara.

Vi åt lunch på Libanesisk restaurangen Sahara. När vi kom in möttes vi av dålig service.
Hon säger: Vi har inte mycket mat kvar i buffén ni kan gå och kolla först.

So we did.

Hon försvann. Jag och sara kom på att vi vill inte betala fullt pris för lite hummus och sallad när servicen är så dålig.

Vi väntade länge.

Så kom hon:

Jag: Men vi kommer inte betala fullt pris.
Med Sara som backup och jag hade pappa-blicken.

Hon: jaa, 60 kronor kan jag gå ner till.

Ooookey då. 29 kronor billigare.

En snusdosa gratis. Hahaha


Sen gick vi runt på stan. Och lite Whynes hann det bli innan vi åkte hem.

Nu ska jag dega tills jag börjar jobba om en timme.

Det här inlägget var så tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0