Vår framtida son

Jag vet inte om ni vet om det men jag är kär. Om det är lyckligt eller olyckligt är inte relevant nu. Det håller jag för mej själv.

Hur som helst så pratade vi barn idag. Inte att vi skulle skaffa men om. Vi pratade om killnamn till den första sonen (jag har redan bestämt ett tjejnamn för länge sen)
Han visste inte vad han ville att hans son skulle heta. Så jag tänkte till ordentligt på ett orginellt namn som ingen i våra släkter heter.

Jag kom på Fredrik. Oj va opopulärt det var. Det gillades inte. Det var väldigt dåligt.


Så kom jag på att jag aldrig haft en kompis som heter Fredrik. Inte ens en bekant. Jag tror inte ens jag sett någon som heter Fredrik.

Hur ser en Fredrik ut undrar jag nu???

Eller ja, Fredrik Reinfeldt har vi ju sett. Men det räknas inte. Han heter mer Reinfeldt än Fredrik tycker jag. Han räknas bara inte, han är statsminister.


Jag ska föreslå Reinfeldt som namn imorgon. Får se om det tas bättre.

Va onödig jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0